Έμβλημα Κυπριακής Δημοκρατίας

Νέα


Απόφαση της Επιτροπής αναφορικά με την καταγγελία της εταιρείας Golden Telemedia Ltd εναντίον της ΑΤΗΚ για άρνηση παροχής υπηρεσιών αναφορικά με κλήσεις υπεραξίας (900) για χρήστες so-easy
03/10/2012


Η Επιτροπή Προστασίας του Ανταγωνισμού σε συνεδρία της που πραγματοποιήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2012, έχοντας αξιολογήσει όλα τα ενώπιον της στοιχεία, ομόφωνα κατέληξε ότι οι πράξεις και/ή οι παραλείψεις της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου να και ειδικότερα η απόφαση της να φράξει τις κλήσεις προς υπερτιμημένες υπηρεσίες από τους χρήστες της προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας, συνιστούν κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης που κατέχει στην αγορά κατά παράβαση του άρθρου 6(1)(α) 6(1)(β) και 6(1)(γ) του περί Προστασίας του Ανταγωνισμού Νόμου Ν. 13(Ι)/2008 (στο εξής «ο Νόμος»).

Η Επιτροπή, κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα μη αποδεχόμενη ως αντικειμενική δικαιολόγηση τη θέση της ΑΤΗΚ ότι ο σχεδιασμός της υπηρεσίας προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας (soeasy) δεν είχε σχέση με την Golden Telemedia ή του παρόχους περιεχομένου αλλά είχε σχέση με τη ζήτηση και τις επιδιώξεις των γονιών που αγόραζαν την υπηρεσία για τα παιδία τους που ήταν ανήλικα. Η Επιτροπή σημείωσε επί τούτου ότι οι κάτοχοι προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας είχαν ήδη πρόσβαση σε περιεχόμενο για ενήλικες μέσω των υπηρεσιών υπερτιμημένων γραπτών μηνυμάτων, οπόταν ο ισχυρισμός περί της προστασίας των ανηλίκων δεν αποτελεί αντικειμενική δικαιολογία για την φραγή προς υπερτιμημένες κλήσεις.

Επιπρόσθετα, η Επιτροπή στην απόφαση της σημείωσε ότι η ΑΤΗΚ, με βάση τους όρους της γενικής εξουσιοδότησης, οφείλει να διασφαλίζει τη λειτουργικότητα των δικτύων και υπηρεσιών σε όλη την Κύπρο, καθώς και της υποχρέωσης της να μη κάνει διάκριση μεταξύ των πελατών της στην κινητή τηλεφωνία.

Οι παραβάσεις αφορούν την περίοδο 2005 έως και 13/6/2008 ημερομηνία κατά την οποία τέθηκε σε εφαρμογή η απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου ημερομηνίας 28/5/2008.

Ως εκ τούτου, η Επιτροπή ενεργώντας στη βάση του άρθρου 24(α)(i) του Νόμου αποφάσισε:

(Α) αναφορικά με τη διαπιστωθείσα παράβαση του άρθρου 6(1)(α) του Νόμου, την επιβολή χρηματικής ποινής στην ΑΤΗΚ ύψους €130.000 (εκατόν τριάντα χιλιάδων ευρώ).

(Β) Αναφορικά με τη διαπιστωθείσα παράβαση του άρθρου 6(1)(β) του Νόμου, την επιβολή χρηματικής ποινής στην ΑΤΗΚ, ύψους €130.000 (εκατόν τριάντα χιλιάδων ευρώ).

(Γ) Αναφορικά με τη διαπιστωθείσα παράβαση του άρθρου 6(1)(γ) του Νόμου, την επιβολή χρηματικής ποινής στην ΑΤΗΚ, ύψους €130.000 (εκατόν τριάντα χιλιάδων ευρώ).








  Twitter Icon  Facebook Icon

Cartel Hotline

Αποφάσεις Επιτροπής

whistleblowers

Κριτήρια Προτεραιότητας

Προστασία Προσωπικών Δεδομένων

Σχέδιο Δημοσίευσης-Ν.184(Ι)/2017

Δημόσια Διαβούλευση

Πρόγραμμα Αμισθί Πρακτικής Εκπαίδευσης

Δημόσιες Συμβάσεις

Καν' το Ηλεκτρονικά

Ενημέρωσέ με

Προγράμματα Κατάρτισης Κέντρου Παραγωγικότητας

Περί Κϋπρου